Det händer saker.

Nu börjar det bli tydligt att slöjdporrbollen som vi satt i rullning börjar röra på sig, och det med en väldans fart. Det är så kul att fler och fler känner till projektet och är involverade i det.

Idag var jag på Garnfabriken vid Järntorget här i Göteborg och hon som jobbade där frågade mig om jag inte var en av dem som gick Ledarskap i slöjd och kulturhantverk, och hur det var med det där projektet… Jorå sa jag, det är ju vi, och så växte jag tre centimeter.

Anna i vår klass håller på och hjälper oss med ett riktigt grymt produktblad och Veronica har skrivit om oss här och kallar oss för ”kalenderflickorna”. (bästa filmen!)

Sen har vi ett par riktigt spännande idéer på gång med hemslöjdskonsulenterna, och det känns riktigt roligt. Och stort. Vart ska det sluta liksom!?

Kommentera

