Uppåt och neråt och hitan och ditan

Idag var jag på väg hem från Malin eftersom vi haft möte. Jag skulle till posten för att skicka iväg ett paket och ett brev till skatteverket om vår ideella förening. Astrött och hungrig. Så träffade jag några av min lillsyrras kompisar.

kompisarna: ”vad har du i lådan?”

jag: ”eum… svarvade trädildos”

Kompisarna: ”hahaha, varför då?”

jag: ”jag och några kompisar håller på att göra en slöjdporrkalender, och dom är med i den”

Kompisarna: ”hahahahaha, är det sant? KLOCKRENT!”

Ja, det är det ju faktiskt… Lätt att glömma bort ibland.

Kommentera

