Kalendern är här, kalendern är härlig!

Nä, nu ljög jag. Kalendern är inte här. Kalendern är på majornas tryckeri och blir gjord.

MEN, från och med idag kan du förhandsboka ditt exemplar via det här formuläret:

I september kostar den 150 riksdaler och efter september 200, så passa på!

(frakt tillkommer)

Känner du att du redan har förbokat en kalender genom att säga ”jag vill ha en” till någon av oss så finns risken att vi har glömt bort det, så skriv gärna in dig igen!

Kram!!

One thought on “Kalendern är här, kalendern är härlig!

  1. Oj oj, nu var jag för snabb! Jag vill ju hellre köpa kaldendern av er på ert kalas så min beställning får ni plocka bort. Tack!

Kommentera

