Mi:s version av slöjdporr!

I helgen har jag varit hos min kusin Mi på hennes 30-års-dag som hon valt att fira med släkt och vänner under en slöjdhelg!

Varför? Kan man undra. Förutom att det är hemskt trevligt.

Jo, förklarar Mi som är gravid med sitt tredje barn, och inte själv fick möjlighet att slöjda särskilt mycket under helgen. För mig är det slöjdporr att bara gå runt och titta på alla som slöjdar. Att se människor, barn och vuxna tillsammans, försjunkas i slöjdens underbara värld. Då njuter jag!

Tack säger vi, för ytterligare en klockren definition av vad slöjdporr är!

One thought on “Mi:s version av slöjdporr!

  1. åååh jag önskar att jag kunde varit där! tyvärr hade jag och mannen en hel massa annat inplanerat den helgen (det är mannen som känner Mi). hade ju varit trevligt att träffa en av personerna bakom Slöjdporren också 🙂

Kommentera

