roligt roligt roligt!

Av min granne och bonusmormor har jag fått låna en bordsvävstol. Den är fantastisk, ibland kommer vi inte riktigt överens, men den har fyra skaft och jag kan väva diamantkypert på den! Lägg till det fantastiska själv-skiftande regnbågsgarn man kan köpa på medeltidsveckan och ljudböckerna av Harry Potter så kan det liksom inte bli bättre. Det är dock lite svårt att få något annat gjort, men men. Jag njuter medan jag kan. 🙂

foto: Malin Karlsson
foto: Malin Karlsson
2 thoughts on “roligt roligt roligt!

  1. Jag har bara sett det garnet i en garnaffär en gång, och det finns inte där längre. En person jag träffade på en kurs i Uppsala hade köpt sitt regnbågsgarn på en butik i Umeå… Det är det enda jag vet.

    /Malin

Kommentera

