Bokmässan!

På väg hem från biblioteket där jag skriver min föremålsanalys och kommer på, har vi sagt att vi ska vara med hemslöjdens förlag på bokmässan? Vi kommer sälja kalendrar och vykort tillsammans med dom och är oerhört glada!

Extra glad kanske jag är. Enda sen jag var tio har jag varit på bokmässan med min mamma, moster och kusiner. Som den läslus jag är har detta varit en av årets stora höjdpunkter och att stå där själv med en produkt något av en våtdröm. Som nu är sann! Med en produkt jag är galet stolt över. Så kom förbi och prata slöjd och slöjdporr med oss!

Elin

Ps! Missa inte att det är sista chansen att köpa kalendern för 150 kronor! Sen stiger priset till 200!

Kommentera

