Jag+vävning=sant!

I min praktik följer jag Marita Jönsson, slöjdutvecklare i Halland. Jag har nu varit med henne i tre dagar och jag har under den tiden hjälpt till med att bygga utställningen Jag+vävning=sant!, en titel jag tror många av oss kan skriva under på 🙂
Det är en jättefin utställning, både med textilkonstnärer och vävstugevävar. Allt är så inspirerande och vackert!

Om ni har vägarna förbi västkustens bästa stad, Varberg, sväng till hamnen och se utställningen i hamnmagasinet, ni kommer inte ångra er! Kolla in hemsidan för mer info här

En mycket vävsugen Elin

20121005-183408.jpg

20121005-183418.jpg
Slöjdlustar kalendern hänger på anslagstavlan 🙂

Kommentera

