Veckans slöjdnörd: Carolina Harvonen

Carolona Harvonen!

NEEEJ FAN!! (att bli attackerad med en nördintervju är inte alltid så populärt)

Vad är ditt nördigaste intresse?

Eum… Jag har så många intressen, jag vet inte vad som är nördigt.

Säg alla!

Jag älskar att laga mat. Och plocka mat. Göra mat! Jag har börjat odla mat nu.

Det är alltså ett aldelens nytt nödigt intresse?

Ja!

Fantastiskt!

Oh, och surdegsbröd! Har jag bakat nu!

Sex med mat är roligt. Men det är ju inte så himla nördigt?

Eller? Fnissfniss

Vad är det med slöjd som du älskar?

Det praktiska. Jag tänker att man får göra som man vill.

Tack för denna nördintervju!

Kommentera

