Jag måste berätta!

Jag måste få visa och berätta om min nya kärlek, min fina ashford traditional spinnrock!
Hon är vacker, stabil och låter så där härligt dunkande.
Jag hämtade henne med en vän igår, långt borta i Vargön hos min klasskompis. Hela vägen hem var jag otroligt exalterad, och kunde inte sluta prata om allt kul vi skulle göra ihop.
Men det var först idag som vi fick kvalitetstid ihop, en och en halv spole blev det, ryaull. Känslan mellan fingrarna är så fantastisk!
Av min klasskompis fick jag också med mig en påse angoraull, som jag ska njuta av när jag och min nya sambo har kommit närmre varandra.

Nu har jag ont i ryggen, men oj va glad jag är!

20121119-213652.jpg

Kommentera

